Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Majlis Bacaan Yassin & Doa Selamat

on July 27, 2007

Salam & selamat sejahtera semua…

Semalam Famly saya ada buat satu majlis bacaan Yassin & doa selamat bagi menyambut kedatangan Bulan Ramadhan tak lama lagi (bln 9 nanti, saja buat awl).Selain itu bagi memeriahkan suasana sebelum saya berangkat ke Jordan tak lama lagi insyalh 8hb 9 ni.Selain tu, nak sambut hari lahir saya esok harinya (27/07/07). Maljis tersebut berlangsung pada 26hb 9 07 malam Jumaat yang bertempat di rumah anak yatim BAKIP, Jln Sutlan Abd.Jalil,Greentown. Ha masa tu, hujan bukan main meriah sekali.Lebat..Hmm myb de hikmahnya.Tapi alhmdullh ramai juga yang datang menjayakan majlis tak seberapa tu walaupun pada sasarannya 300 orang.Ramai juga tak dapat hadir kerana cuaca tak mengizinkan, hujan.Tak kisah,saya faham keadaannya.

Di sini saya cukup gembira apabila ada kawan-kawan yang sanggup datang walaupun hujan lebat.Terima kasih pada akhi Fadhil, Zul (macho), norehan & wan hajar.Korang memang sempoi la.hi3..

Erm tak lupa juga pada Ust.Khairul Amri, akhi Hafiz Arzi.korang sanggup juga hadir dalam keadaan hujan.Di situ mula saya terfikir bahawa kawan-kawan sanggup bersama walaupun kita dalam apa pun keadaan sekali pun.Bukan senang untuk kita mencari kawan.Kawan gembira memang senang dicari, tapi kawan waktu kita sedih sukar.Yang penting kita perlu lah mencari kawan yang benar-benar membawa kita kepada jalan kebenaran.Salam perjuangan..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

%d bloggers like this: