Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Program BTN

on August 26, 2007

Salam alaik & Salam sejhtera…

Aku baru balik dari BTN ni.Peh memang penat tapi menyeronokkan.Program ni berjalan selama 5 hari 4 malam (20hb – 25hb Ogos 07) di Kem Bumi Jati Shah Alam.Program ni untuk mahasiswa yang akan lanjutkan pelajaran ke Timur Tengah.Aku rasa kan ini la program yang paling syok.Bukan pe,selama ni aku tak penah pun ambil tahu pasal kenegaraan ni.Entah cmne tiba-tiba je semangat kebangsaan cintakan tanah air tu meresap masuk dalam darah ni.Pehh..memang semangat.Aku rasa remaja-remaja diluar tu sepatutnya kena BTN juga.Baru la kita tak lupa jati diri kita.

Terima kasih kepada kawan-kawan group aku,korang semua memang best la.Terima kasih juga kepada FC kump. 3, Tuan Azizi & Kak Yat.Terima kasih juga kepada KF Tuan Affendy, Pak Madi, Pak Husin, Pak Sem & kak Asyah.

Dalam program ni banyak yang kami dapat.Semuanya tentang tanah air.Erm memang banyak hendak diceritakan.Selain tu aku juga dapat tambah kawan-kawan.Dalam group aku, cm shauqi,anas,sheikh,naim,asyraf,azreial,meil,akma,huda, kak balqis,kak su.Terima kasih atas semangat korang semua.Moga kita dapat berjumpa lagi.Salam perjuangan..


Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

