Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Projek Terakhir

on October 12, 2007

Salam kepada semua..

Dikesempatan ini aku nk ucapkan selamat hari raya AidilFitri. Mohon maaf segala salah silap aku kepada semua kwn2 , kerabat keluargaku, & kepada semua2 yang mengenali ku ini. Aku tau aku ni byk bt salah. So korg semua maaf kn la ye. Halalkn makan minum..

Hmm malam ni adalah malam raya. Esok Jumaat ( 12hb Oktober 2007 ) adalah hari raya. Salam lebaran kepada semua sekali lg. Mlm ni kami (SyfQ, aku, Ikhwan, Kakak, Akak, Ita, yong, Sheikh Fahmi ) turun sekali bt kueh raya utk kali t’akhir. Sebabnya esk nk raya dh. B’operasi di umah kami (Heik Nizom). K.Sarah kata nk turun, p xde pn dtg2 nya. Dia kemas umah kot, bz la tu.

So esok aku kena pakai baju raya (baju warna pink) dgn sampin tanpa songkok la. Ho3…songkok aku t’tingl da kt M’sia. K la, salam AidilFitri..


Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

