Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Aloha..

on July 24, 2008

Sem ni aku ambil 4 madah (subjek). Summer sem ni atau nama arabnya Fasal Soifi ni memang boring, mana taknya, kelas tiap-tiap hari. Dah la macam aku ni, kelas de 4 madah, so dari ahad sampai la khamis semuanya sama je. Start dari jam 8 pagi habis kelas jam 2. Bailk memang penat, dengan keadaan panas sekarang ni, almaklum lah kn musim panas.

Senior-senior kata ni tak panas lagi, hai aku pun tak tau la cmne panas nya di Jordan ni. Dah la musim sejuk, sejuk gile2, sampai tidur pun kena pakai tebal2 macam angkasawan tu. Ni musim panas pulak, hmm memamg panas. Aku & syafiQ sampai beli kipas la kn, tak tahan tidur malam2 panas..

Dengan keadaan semua barang naik, hai memang bertambah panas di buatnya. Apa2 pn aku nk juga balik Malaysia cepat2. Biar habis cepat..hi3…Doakn aku berjaya dengan cemerlang ye, terima kasih


Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

