Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Selamat Hari Lahir Untuk Diriku Ini..

on July 27, 2008

 

Photobucket

Salam Alaik & Salam Sejahtera…

Hari ni adalah 27 Julai 2007. Hari ni adalah hari ahad. Dan Hari ni juga la lahir aku yang ke 23 tahun. Hai umur makin meningkat, cabaran makin hebat di luar sana, pengalaman & ilmu masih lagi belum cukup untuk merempuh cabaran ni. Korang doa la moga aku terus mendaki ‘gunung kejayaan’ sampai ke puncaknya. Terima kasih atas sokongan & doa kalian.

Terima Kasih juga aku ucapkan pada Ma & Pa aku yang berada di Taman Meru. Kerana mereka, aku tak kan sampai ke tahap ni sekarang. Mak…Abah…anak mu ni dah besar sekarang ni…doakn anak mu ni terus berjaya dengan cemerlang ye. Cayang Mak Abah..

Terima Kasih juga pada kawan-kawan atas sokongan serta tunjuk ajar korang. Korang mesti rasa meluat dapat kawan sepelik cm aku ni kan, ye la kan, aku ni selalu buat kecoh, buat huru-hara keadaan sekeliling. Minta maaf pada korang semua ye.

Ohye, pada guru-guru, cikgu-cikgu yang mengajar aku ABC, tambah, tolak, darab, bahagi & ilmu-ilmu yang bermanfaat untuk aku. Terima Kasih yang tak terhingga..

Hai aku pn tak tau nk cakap pe dah ni..tengah pening..hi3..


4 responses to “Selamat Hari Lahir Untuk Diriku Ini..

  1. asma says:

    salam alaik bro amzari
    slamat ari lahir
    smg pjg umo n dimurahkan rezki
    amin=)

  2. jimmy says:

    salam geng… selamat ari jadi.. harap2 semua menjadi.. jadi.. jadi lah insan yang serba jadi.. dan selalu laa mandi ..

  3. alifdalmim says:

    Happy Birthday amz..

    semoga pnjng umor n murah rezeki..

  4. shinja says:

    Salam Alaik pada semua…
    terima kasih atas wish korang semua. Sayang korang sume. Trm ksh ek, moga korg juga turur berjaya dengan cemerlang.Dimurahkn rzki, sihat tubuh badan, dipermudahkn segala urusan seharian.Amen..
    Moga berjaya juga di dunia & akhirat, moga diberkati Allah dalam setiap amalan korg..Tq..Tq..

Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

