Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Terima Kasih pada Sahabat…

on July 31, 2008

Salam Alaik & Salam Sejahtera pada korang semua…
Hihihi aku nak cite sikit pasal malam ni,..
Ha korang nak tau ek, ha Kami Bayt Heik Nizom (aku, syfiq & ikhwan), Bayt Baiduru (Sheikh Fahmi & Kak S) & Bayt Busyro (Kakak, Akak& K.Yong) g celebrate bestday aku kt Karak.
Dengan menaiki van Ed, kami cadangnya nk makan kt Marj, Mat’am Bukhori. Sampai-sampai je kt sana, sekali restoren tu tutup da. Kami sebelum ni dah g dh (masa sewa kereta dulu), cadangnya nk makan la kt situ malam2, aleh2 tutup. Tengak kat depan pintu mat’am tu tulis lil baek’ Rasa-rasanya dh tutup terus kot. So kami ubah haluan makan ke Karak.

Hmm apa ek nama mat’am ni? tak perasan pulak pe nama mat’am ni. Tak tengok pulak pe namanya tadi,hihihi…
Apa-apa pun terima kasih ye korang semua, celebrte aku yang agak-agak pelik ni. Moga kalian dimurahkan rezki, berjaya dengan cemerlang. Doakan kejayaanku ini…

 


One response to “Terima Kasih pada Sahabat…

  1. nemo=) says:

    sonokny de kwn2 clebrate b’day kn..
    kurg2 xdela sunyi…
    sLamat pnjg umur…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

%d bloggers like this: