Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Hai nk exam dh ni…

on August 10, 2008

Salam Sejahtera & Salam Riang-Ria bt kwn2 di Mu’tah khusunya…

Kwn2 yg berada di Malaysia, kwn2 di Jordan, kwn2 yg di Mesir, di Ireland, di Ukrein, & di seluruh dunia!! Katakan yiHaaa!! ramai2… (yiHaaa!!) sambil mengangkat tangan, tunjuk tanda damai..

Kami warga student Malaysia di Mu’tah, Jordan tak lama lagi nk final exm (Imtihan Nihae), so doakn kejayaan kami semua di sini ye. Moga kami dimudahkan dalam menjawab soalan, ditingkatkn muadal kami & berjaya dengan cemerlang.

Fasal ni adalah fasal soifi (summer sem) aku di Jordan ni, so dapat juga la merasa pengalaman di sini. Hai dah hampir setahun ye aku di sini (Jordan), banyak benda aku belajar. Ni pun rasa cm tak cukup..

Kepada kawan2 Mu’tah, cmne dgn prepare exm nihae ni? Moga ok2 je. & kawan di mantiqah2 lain, moga korang exm dalam keadaan yg bersedia, harap2 korang berjaya dalam pelajaran & cita2..

allthebestexm
p/s; Jom kita sama2 stdy..yiHaaa!! (stdy dalam keadaan yang ceria cam ceria sang suria =)


2 responses to “Hai nk exam dh ni…

  1. chumel says:

    salam..ok, exzam elok2..make ur parents, ur family n ur friends tu bangga ngan amz..jgn nakal2..always pray for ur succes..take care dear..

  2. shinja says:

    Salam…baik!!, doakn kejayaan aMz di sini ye..jg diri juga, jgn nakal, jg diri jaga peribadi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

%d bloggers like this: