Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Ucapan Raya Dari Saya !

on September 29, 2008

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Di kesempatan ini, selamat bercuti untuk hari raya, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Dengan ingatan tulus ikhlas, Maaf Zahir & Batin!

Raya tahun ini aku dan kawan-kawan menyambut di Jordan je. Masuk ni dah 2kali la kami beraya Aidilfitri di sini. Ha untuk pengetahuan korang semua, kami di sini Jordan malam ni dah malam raya. Kiranya esok kami solat sunat raya la.ho3..Aku pun dapat tau dari kawan aku di Ukrein, esok dorang pun raya juga. Aku rasa kawan-kawan di Mesir pun raya juga esok.
Hari raya kali ini amat special bagi aku  oleh kerana dapat menyambut dengan baju baru.ha3… Semoga raya ini juga adalah hari yang special bagi anda seisi keluarga sahabat handai !

Owh ye, aku dah janji pada korang apa warna baju raya aku tahun ni kan? Ha de di bawah ni picture baju raya aku. Korang leh lah lihat sendiri. Pada sesiapa yang serupa kaler dengan baju raya aku tahun ni, sila la send picture korang dengan melaram baju raya kaler ni send ke email aku di shinja_takeda@yahoo.com. Aku akan siarkan di blog aku. Ha ok tak?hi3..

Terima kasih kepada saudara Adam yang sekarang ni di Malaysia. Sempat je dia ye bagi kad raya pada kami di sini. Rajin dia tulis kad raya. Kawan-kawan di Jordan, khususnya di Mu’tah menucapkan selamat hari raya AidilFitri, maaf zahur & batin (ceh seolah-olah aku ni wakil pada semua kawan-kawan di sini la.ho3..)

Berhati-hati di jalan raya, dan bila makan lemang dan ketupat rendang tu, ingat-intgatlah aku di sini. Terutama sekiranya makan  Almond London & Kuih siput, (favourite aku tu!)

Sekali lagi, salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin sekiranya ada salah dan silap dalam perkenalan kita.

Wassalam,


2 responses to “Ucapan Raya Dari Saya !

  1. socolata86 says:

    Assalamualaikum…
    nice blog…good job…
    semoga Allah merahmati anda di perantauan…
    Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin…
    Semoga Suksess di Jordan…Amin

  2. shinja says:

    Salam Alaik..
    ala blog dunia aku yang hape2 je..ha3..
    Amen..moga dikau pun dirahmati Allah..
    Salam Lebaran Maaf Zahir Batin..
    Amenn…

Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

