Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Tag : Handwriting

on November 27, 2008

Salam Ceria semua..Harap kalian semua dalam keadaan sihat.

Aku ditag lagi!! Dengan orang yang sama juga. Hahahah..

Ok la, tanpa menghampakan beliau, aku buat sekadar yang termampu. Ok adam, lihat & perhatikan dengan keadaan ceria eh.

1. Your name / username:

aMz / shinja

 

2. Left handed or right handed:

left handed

 

3. Favorite letter to write:

ada apa dengan 'a'

 

4. Lest favorite letter to write:

ha de pe plk dgn 'z'?

 

5. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog”:

 

6. Tag 6 people:

tak de sapa pun aku nak tag nya..hahaha

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar aDam. Ha di sini aku tak de idea nak tag siapa-siapa pun. Harap korang semua berbahagia la sebab tak kena tag dengan aku. Jom kawan-kawan bergembira!!

p/s : Ke sebab blog aku ni tak de pengunjung sangat? tu yang aku tak leh nak tag sapa-sapa. hahaha..😛

p/s : Maaf la tulisanku ini agak kurang comeLnya.. (aku senyum sendirian)


10 responses to “Tag : Handwriting

  1. cikf=) says:

    tulisan awak chantek la….hihi…

  2. shinja says:

    Eh chantek ke??..main tulis je tu. Lagi pun kadang-kadang tulisan saya tu dia agak tak tertib. Kejab di atas, kejap di bawah..hoho..

  3. cikf=) says:

    haha….ye la..tulisan pun kdg2 ikut mood~heh

  4. shinja says:

    hmm tul 2. Kekadang tulisan juga dapat menggambarkan personaliti seseorang..

    p/s:- menulis,tulisan & penulisan asalnya perkataannya adalah tulis. Apa yang membezakannya?

  5. cikf=) says:

    cikgu bahasa mungkin bleh jawab kot…heh

  6. shinja says:

    owh cikgu bahasa eh? Hmm plz siapa-siapa leh tolong?!!

  7. nanie says:

    emm..mmg tulisan leh gmbarkn prsonaliti sseorg..kte boleh lihat samada org 2 jnis klam kabut ke..teratur ke..malalui tulisn die..
    tp yg sdihny sy xsmpt study lg ttg tulisn2 ni..hu3..

  8. nanie says:

    de spe2 yg leh tlg x..??
    plz……

  9. alifdalmim says:

    thanks amzari..u impress me!!

    p/s: KPD MEREKA2 YG BERKENAAN..SELALU LA DTG JENGUK BLOG AMZ..[tlg promote ckit..hehehe]

  10. shinja says:

    nanie :- tul 2 cik nanie, melalui tulisan kita leh kenal siapa orang tu. Tulisan menggambarkan personaliti seseorang. Tapi saya tak mahir bab2 ni. Pada sesiapa yang tahu serba sedikit sila kn kongsi ilmu bersama kami.

    alifdalmim @ ADAM :- kerja rumah yang diberikan oleh adam mesti disiapkan segera. Apa-apa pun myb ia de hikmah sebalik tugasan yag di berikan. Lakukan lah dengan baik.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

%d bloggers like this: