Rebina Biru

"senyum|ceria|hepiยฒ"

Perjalanan..

on November 28, 2008

Alhamdulilah proses visa telah selesai. Malam ni aku berkemas-kemas. Esok nak pergi haji dah. Sebelum ni aku selesaikan umrah pada cuti summer bulan Jun yang lepas. Kali ni aku pergi haji pula. Alhamdulilah. Moga mendapat haji mabrur, aminn..

Dikesempatan ini aku ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali daku. Baik di sebelah keluargaku, kawan-kawan, guru cikgu, dan orang-orang yang mengenali diri ku. Doakn moga aku selamat sampai, selamat pulang, dimudahkan segala urusan dan mendapat haji yang mabrur. InsyaAllah, aminn..

Aku doakan moga kalian dalam keadaan yang baik, dalam keadaan sejahtera, dimudahkan segala urusan, dimurahkan rezki, berjaya dalam kehidupan dan sentiasa dalam limpahan rahmat Allah Taala, aminn..

Aku tak dapat nak taip panjang-panjang untuk post kali ni, sebab nak kemas-kemas barang ni.hihihi.. Dalam ketiadaan aku ni, korang semua jaga la diri eh. InsyaAllah ada jodoh, dipanjangkan umur moga kita dapat bertemu lagi dilain rancangan, ha di mana kawan-kawan?!! Diiii…tak lain tak bukan di blog aku ni, ‘DUNIAKU HIJAU’..

Akhir kata dariku, jagalah kehijauan dunia kita ini๐Ÿ™‚ dan tidak lupa juga, selamat hari raya haji atau nama lainnya selamat hari raya Aidiladha.

p/s:- Untuk pengetahuan kalian, untuk sekali lagi di tahun ini aku tak dapat raya haji di Jordan. Sebab sebelum ni aku raya haji di sini.


4 responses to “Perjalanan..

  1. juharinoor says:

    ุงู„ุณู€ู‘ูŽู„ุงูŽู…ู ุนูŽู„ูŽูŠู’ูƒูู…ู’ ูˆูŽุฑูŽุญู’ู…ูŽุฉู ุงู„ู„ู‡ู ูˆูŽุจูŽุฑูŽูƒุงูŽุชูู‡ู

    Salam Persahabatan, Semoga mendapat haji yang mabrur. kisah saudara mengerjakan umrah cukup menarik perhatian saya. Saya pada tahun 1992-1997 pernah menuntut di Uni. Of Jordan, Amman. Untuk mengetahui kisah saya silalah ke
    abunusaircty.blogspot.com
    ibnuwalid.blogspot.com
    ardulmuqaddasah.blogspot.com
    abubasyir.blogspot.com
    Selamat Berkunjung

  2. bayan says:

    Semoga selamat dan memperolehi apa yang dihajati.Amin

  3. shinja says:

    juharinoor :- Salam Persahabatan, terima kasih kerana sudi melawat ziarah ke blog saya ni. & terima kasih atas doa anda,amenn.
    InsyAllah saya akan berkunjung ke blog saudara.

    bayan :- Terima kasih kak..
    Aminn..

    anap_ilmi :- syukran.

Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

