Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Sekali lagi aku di TaG!!

on December 25, 2008

 

Assalamualaikum semua,
Sekali lagi aku di TaG oleh saudara anap. Time nak exam ni la dia leh sempat lagi bagi tugasa kat aku. Ok tak pe. Tabah!. Aku tak nak bertangguh, nanti bila dah masuk fatrah imtihan kena fokus pada imtihan. Jadi baik selesaikan secepat yang mungkin. Ok anap, ni hasilnya. Harap anda gembira dengan tenang.🙂

1> Do you think you are HOT?
Hmm tak tau la nak jawab cmne. Apa-apa pun kalian semua lebih mengetahui aku ni bagaimana. Ok terima kasih😉

2> Upload your fav picture of you!!

ala-ala klasik
3> Why do like that picture?

Masa ni aku Seminar Dasar Luar Negara di MSD. Gambar ni aku pilih rawak je. hahaha..
4> When was the last time you ate pizza?
Masa tu aku di Malaysia. Aku makan bersama family. Mak abah aku selalu juga bawa anak-anaknya keluar makan pizza bersama. Aku suka kan soup cendawannya. Kalian suka makan pizza?

5> The last song you listen to?
Lagu kak Yuna

6> What are you doing right know beside this?
Aku akan masak air, bancuh susu tepung yang aku beli, (Nido namanya, kadang-kadang aku akan beli Halibna), aku juga suka milo. Sekarang ni stok milo nak habis da. Waaaa…

7> What name would you prefer besides yours?
aMz, Rebina Biru, shinja_takeda..

 

8> People to tag:
a-
mahsyar
b- aDam
c- kak zalila
d- cik FaRauLah
e- cikf=)

9> Who is number one?
Kawan blog. Blog baru dia yang simple dan cantik sekarang ni.

10> Number three is having a relationship with?
🙂 Dia seorang yang sibuk. Akak yang mengenal aku wordpress.com. Aku nak jadi murid dia, penulisan kreatif.

11> Say someting about number five?
“bila saya cakap ngan kengkawan sy seorang yang pemalu, mesti ada yang ketawa guling2..jauh di sudut hati saya, sebenarnye saya seorang yg pemalu” (petikan dari entry beliau bertajuk ~iTu KaMu..iNi SaYe..~ )

12> What about number four?
Blog baru, ala-ala strawbery.

13> Who is number two?
Ustaz aDam, bekas pelajar Mu’tah, budak negeri 9.


10 responses to “Sekali lagi aku di TaG!!

  1. Nickolay Kotev says:

    Dear Friend!
    Welcome to my “Blog”, with electronic adress URL: http://nikotev.wordpress.com/
    In the new variant of the blog there are very much new informers, themes, banners and analisys by the variouse problems of the military history and policy. They will be very interesting for you! In the world system of the cybersytes, the blog received a high mark “600,5”.
    Your friend Nikolay Kotev

  2. bayan says:

    wei, apa ni, tag akak tapi tak bagitahu…ermmm.
    Nanti akak jawab ye.

  3. shinja says:

    bayan:- Sory kak tak bagi tau. Entry ni pun aMz baru sangat2 post nya. Asiff..(Sorry)

  4. FaRauLaH says:

    nak buat cmner ni?…FaRauLaH xtau…tolong…tolongg…help me…!!!…(“,)

  5. kusu says:

    jarang orang tag aku tau..hee..
    akan dibuat~thanks😀

  6. shinja says:

    FaRauLaH :- Lor tak reti ek?! Hmm ikut je contoh cm dalam blog ni. Ok..

  7. shinja says:

    kusu :- Owh jarang ek? Ok la kalau cmtu. Ok bro. Good Luck!😉

  8. cikf=) says:

    haha..insyaAllah sy jawab k~=)

  9. shinja says:

    cikf=) :-Terima Kasih atas sokongan anda..hihi🙂

  10. nikolaykotev says:

    Dear Friend!
    I have a new blog – “Nikolaykotev`s blog” with URL “http://nikolaykotev.wordpress.com”= If you want, you can it on this adress!
    Best wishes
    Nikolay Kotev

Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

