Rebina Biru

"senyum|ceria|hepi²"

Lihat nun di sana kawan-kawan!!

on March 29, 2009

Salam Alaik..

Aku telah dilantik sebagai ketua satu biro pelaksana bagi Majlis Perwakilan Pelajar Malaysia seJordan pada sesi ini, iaitu biro kebudayaan, kesenian dan sukan. Dan sesi ini juga aku merupakan seorang setiausaha bagi Badan Kebajikan Anak-Anak Perak seJordan. Entah mengapa sesi ini aku mula dipercayai oleh mahasiswa dalam menjalankan tanggungjawab tersebut. Bukanlah aku seorang yang terhegeh-hegeh pasal jawatan tersebut. Tapi mereka-mereka yang memilih. Aku cuba sedaya upaya bagi memenuhi apa itu tanggungjawab dan amanah.

Oh bukanlah aku di sini mahu mengatakan aku seorang yang hebat. Dan bukan pula aku mahu mengadu atau sebagainya. Maaf eh, jangan salah anggap.

Baiklah….

Untuk pengetahuan anda-anda di sana, aku telah pun memberikan sedikit gambaran tentang dua program mega di bawah Biro Kebudayaan, kesenian dan sukan MPPM sebelum ini. Hmmm program KARISMA atau dalam nama panjangnya pada kali ini ialah Karnival Sukan Mahasiswa insyaAllah akan dilaksanakan pada awal Mei ini. Sebarang perjalanan gerak kerja lancar setakat ni, Alhamdulillah. Program Malaysian Day yang mana program ini lebih kepada kebudayaan dan kesenian terpaksa ditangguh atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Memang aku amat berminat dalam hal kebudayaan dan kesenian ini, tapi….maaflah, ia mungkin akan dijalankan dan dilaksanakan oleh biro pada sesi akan datang, insyaAllah.

Program Malaysian Day yang aku hasratkan ingin menjadi program perintis bagi menonjolkan kebudayaan dan kesenian Malaysia di bumi Jordan ini tidak dapat dijayakan. Maaf bagi diriku pada pihak-pihak yang berwajib kerana aku sebagai ketua biro tidak dapat laksanakan program ini. Apa-apa pun aku doakan Malaysian Day ini akan dapat diteruskan hasrat hajatnya dan berjaya dilaksanakan dengan hebatnya pada sesi akan datang. Harap sangat ianya dapat dijalankan.

Dengan ini, pada saat ini, aku sebagai pengarah program besar Majlis Perwakilan Pelajar Malaysia seJordan iaitu Malaysian Day meletakkan jawatan sebagai seorang pengarah. Mungkin aku seorang yang lemah…mungkin. Maaf pada kawan-kawan, dan pihak yang berwajib. Dan semua ahli jawatankuasa Malaysian Day, aku lucutkan jawatan anda semua. Harap ikatan kita akan terus kekal eh. Maaf atas tindakan agrasifku ini.

p/s:- eh adakah aku juga akan letak jawatan sebagai seorang ketua Biro Kebudayaan, Kesenian dan Sukan MPPM?!! Hmmm…lihatlah nanti. Maaf..
p/s:- maaf pada kawan-kawan dan semua pihak atas segala tingkahlaku, kata-kata, gurau sendaku yang mungkin agak kurang selesa pada anda semua. Maaf..


2 responses to “Lihat nun di sana kawan-kawan!!

  1. angah says:

    tumpang lalu…
    npo lotak jawatan bro..
    maaf menyebok tny nih..huhu…

  2. shinja says:

    buat masa ni masih lagi terkawal. Akhi akan cuba sedaya upaya. Doakn kejayaan akhi di sini eh. Nak balik cepat nih!!

Leave a Reply

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

a wife, a mom and a student~

catatan seorang ibu yang dah tak berapa muda~

Bayan

bicara rasa sang bayan

DropShort

A Pit Stop For Short Attention Span

